Kernwoorden bij deze opdracht
Ideale klant, Betrekken hun team, Pakken het zelf goed op, Snel gegroeid, Nu merk daadwerkelijk neergezet, Volgende stap: uitvoeren, Partner naar voren geschoven.
Beschrijving van het project
Ik kom er eens in de 6 weken en tussendoor zorgen Thieu en Willem ervoor dat hun ‘huiswerk’ af is, zodat we gestaag verder kunnen met het neerzetten van hun merk. En ze delen het direct met hun team.
En zo gebeurde het dat ik op weg naar huis aangesproken werd door een medewerker: “Jij bent bas he? Jij helpt ons toch met de toekomstvisie van ons bedrijf? Doe je goed, dank je !” Dat is een compliment aan mij, maar zeker ook aan Willem en Thieu: hun jonge team wordt direct meegenomen op hun reis: mooi om te zien. De heren hadden zoveel vertrouwen in mij, dat ze als eerste een StrategieDashboard bestelden, nog ongezien.
Partners
Mark van IfThen: Aanpassing logo, uitwerking huisstijl en toepassing bij bouw website. Mooi dat ik IfThen kon voorstellen; zij pakken de uitwerking nu rechtstreeks op met Willem en Thieu.
Referentie
“We zijn in drie jaar flink gegroeid en het was tijd om eens goed naar ons merk te kijken en hoe we ons verhaal vertellen aan onze doelgroep. In enkele sessies heeft Bas ons goed op weg geholpen. Zijn StrategieDashboard helpt ons bij de praktische toepassing.”
Website