Bernice en Dirk-Jan – Van Hout

Kernwoorden bij deze opdracht

Website eerst, Daarna het Merk, Voelt goed daar, No nonsense, Trots uitdragen, Je verhaal vertellen.

Beschrijving van het project

Toen ik werd gevraagd bij van Hout waren ze net druk bezig met de website. Eerst daar dus mee geholpen met concept, interactie principes, inhoud en teksten. Dat was al een mooie stap ten opzichte van de vorige site.

Daarna zijn we aan de slag gegaan met het merk van Van Hout. Daarvoor gebruiken zij ook het Management Dashboard van mij, waar het merk visueel voor je neus ontstaat, ene aar daarna alle marcom acties aan getoetst kunnen worden samen in een groot fysiek overzicht. Tijdens de werksessies vullen we het bord, dat gaat prima.

Veel (oudere) mensen denken dat van Hout nog altijd druk is met onderhoud van huurwoningen, maar dat is al lang niet meer hun core business, zoals je goed op de site kunt zien. Aan de andere kant doen ze allerlei goede dingen voor hun omgeving en de industrie die ook wat meer uitgedragen mogen worden; daar zijn we nu mee aan de slag.




Referentie

Volgt later

Website 

VanHout-Schaijk.nl

Vorige – Volgende >