Jan – Sepros

Kernwoorden bij deze opdracht

Praktisch, Toepasbaar, Niet té kort door de bocht, Merk bepaald, Nadruk op werkgeversmerk, Eenvoudige site die doet wat ie moet, Voor het eerst een logo, Schaduwopdracht voor zoonlief.

Beschrijving van het project

Jan heeft op zich geen website nodig, want hij heeft een bijzonder product: een service eigenlijk waarbij startmateriaal wordt aangeleverd en eindproduct wordt afgeleverd. In de tussentijd zorgt Jan met zijn team voor de optimale omstandigheden om een goed eindproduct te leveren: de zaadhandelaren gaan met zijn resultaat aan de slag



Om goed personeel aan te komen is het wel belangrijk dat hij die mensen ergens naartoe kan sturen, en zo is deze site ontstaan. Om dat goed te doen hebben we wel eerst goed naar het merk Sepros gekeken: waar staat het voor en wat moet het uitstralen. De kant van het werkgeversmerk kreeg dus veel aandacht.

Daarna kon het logo ontwikkeld worden als basis voor de website. Hiervoor werd Kelly van vanGaalBV ingeschakeld. (Mijn zoon Finn, die inmiddels ook op Sint Lucas in Boxtel zit, kreeg de taak om dit als schaduwopdracht uit te voeren: Leerzaam voor hem !)

Partners

Kelly van VanGaalBV: Ontwerp logo

Referentie

“Twee verschillende mensen, twee verschillende werelden, twee verschillende invalshoeken, toch een vruchtbaar verrassend voortreffelijk resultaat. Dat is de kracht van Bas.”

Website

www.sepros.nl

Vorige – Volgende >