Dominique – Theetuin Maashorst

Kernwoorden bij deze opdracht

Dicht bij huis, Dominique is de baas, Logo en Huisstijl, Touchpoints, Gevoel vertalen, Website, Social Media, Theetuin, Workshop Studio, B&B.

Beschrijving van het project

Mijn eigen vrouw Dominique is de eigenaresse van de Theetuin die we samen hebben opgezet in 2018. Dit was kort nadat we verhuisd waren naar de het buitengebied van Schaijk. Strak aan de bosrand van Natuurgebied de Maashorst. Daar is het ruim en groen en zo mooi dat Dominique dat wilde delen met andere mensen. Wandelaars en fietsers komen in de zomertijd veel voorbij en die lusten best een lekker kopje thee of koffie met een lekker stuk zelfgebakken appeltaart erbij. Lekker rustig genieten bij ons in de fruitboomgaard.

Een website en social media, alvast een aankondiging vooraf om te leasen; dat was de basis. Maar er moesten ook menuboekjes, flyers, visitekaartjes en signage komen om het wel een ‘echte’ Theetuin te laten zijn. Heel veel meer was er niet nodig, want het gaat om de sfeer en als je die eenmaal hebt meegemaakt dan is -juist in zo’n geval – mond op mond reclame de allerbeste vorm van promotie. En die ambassadeurs hebben we gevonden; vaste klanten die vaak terug komen, anderen meenemen, flyers vragen om uit te delen en onze berichten delen op social media. Met zo’n ambassadeurs zijn we natuurlijk heel blij !

Goede foto’s maken is in een mooie groene omgeving niet zo moeilijk, al is de volgende stap toch echt om die omgeving vast te leggen met genietende mensen erin. (Privacy wet…) Wordt dus nog vervolgd en vervangen.

Rust is het idee en daarom ook een rustige uitstraling van het merk. Maar ook in de beleving: wie een kopje thee besteld krijgt een hele pot heet water en wie liever koffie heeft krijgt het tweede kopje gratis. Als het doel namelijk is om rustig te genieten, dan zorgen we er ook voor dat dat kan.

Website, social media en beoordelings-websites zijn ook een belangrijk onderdeel. En vooral om dat allemaal mooi samen te brengen. Een goede Zoover score helpt, evenals mooie reviews op Facebook. Zaken die je niet zelf onder controle hebt, behalve dan altijd een consistent beeld uitdragen en een goede beleving neerzetten.

De bijzondere papiersoort is voorzien van grove houtnerven, waardoor het drukwerk wat ruiger uit de printer komt: Past mooi om het menuboekje en de kadobon. Voor iedereen die alles al heeft: rustig genieten in de Theetuin: altijd prijs.

Partners bij dit project

Karin van VanGaalBV: Ontwerp en Realisatie

Website

Theetuin-Maashorst.nl

< VorigeVolgende >